четвртак, 16. јун 2011.

"We deliver health"


I šta? Kao, ako sam bolesna, zovem njih i oni mi – isporuče zdravlje? Daju mi bócu i ja ozdravim? Aha. Ok... Mada, naziv nije loš; štaviše, mnogo mi se, puno i jako sviđa. Nekako je baš zvučan. I uverljiv...kao.
Ali, bila bi fora da postoji 'nešto' što bi, eto tako, delilo sreću. Pa, kaže – „We deliver happiness“. Baš kul, ekstra i strava! Zamisli. Okreneš taj-i-taj broj, kažeš „ja sam ta(j)-i-ta(j), treba mi malo sreće, šta imate za mene?“, a oni, onako ljubazni, kažu „za Vas imamo nešto specijalno, to-i-to, a pošto ste jako očajni, dobićete i popust od 15%, ali pošto je danas Vaš srećan dan i delimo popuste od 25%, Vaš popust izađe 40%“, i ti, onda, sav srećan, kažeš „hvala Vam puno, zaista ste me sad usrećili“, a oni uzvrate sa „mi i isporučujemo sreću, misija je uspela!“. Dakle, nema tog-i-tog paketa, ali ti si srećan/a jer ti je neko, konačno dao popust na nešto – ništa. A onda ti stigne račun za telefon od puno-i-puno nula, tačaka i jednim zarezom posle kojeg ide ono '99', i ti opet padneš u bedak-trans i rešiš opet da ih nazoveš, ali, onda se setiš da su ti baš oni-i-samo-oni nabili toliki račun, te stoga, odlučiš da ih ipak ne nazoveš zbog čega si srećan/a jer im nećeš pružiti još jedno zadovoljstvo da te zeznu i da sami sebi 'isporuče' sreću.
Majku im lopovsku!
A pre nego što shvatiš da je poziv bio ćorak i da je sve što dobiješ nabiflan račun za telefon, javiš svojoj užoj i široj familiji, užim i širim prijateljima kako oni iz „We deliver happiness“-a daju fenomenalne popuste, a još fenomenalnije ako zvučite krajnje očajno, i onda, za male pare dobijete to-i-to, kako kome šta, po njihovoj proceni, treba da dobije. I onda se svi sjate na svoje telefonske slušalice, izokreću taj-i-taj broj, pa zbog zauzetog tog-i-tog i onog-i-onog operatera, mole se da ostanu na vezi i pričekaju (što, naravno, naplaćuju ali sa 'fenomenalnim popustima'), slušaju neku muzikicu odsviranu na metalofonu i opet čekaju. Kad im se, konačno, neko javi, to bude veeeseo i razdragan glas koji će učiniti sve što je u njegovoj mogućnosti da ih usreći. „Oh, pa Vi ste srećan 13. poziv i dobijate popust na naš proizvod čak 53%! Prijatan dan Vam želim.“ Sve babe, strine i tetke srećne, konačno se neko smilovao na njihov prazan novčanik. Sve dok i njima ne stigne račun za telefon... A onda se neka od njih upeca, pa opet zove onaj broj ne bi li im objasnila kolika su stoka i lopovi, a  oni nemilosrdno slušaju, smeškaju se, dele popuste do sledećeg računa... Zbilja isplativa rabota.

A šta ćemo sa Deda Mrazom koji više ni ne čita naša pisma sa željama?!

Нема коментара:

Постави коментар