субота, 10. септембар 2011.

(Ne) pričaj mi priče...


Kaži mi, kada si hteo, onako najiskrenije, da me iznenadiš? Je l' to bilo onda kada si mi kupio ogromnog plišanog medveda, a ja počela da plačem jer me je podsetio na jednog kojeg sam imala kada sam bila mala? Znao si da sam laka na svoje detinjstvo i da mi je najmanji problem da se rasplačem kada se bilo čeka setim...
Doživela sam, čak, i da od komšinice (one koju mrzimo) čujem da si se ono veče napio, te da si srušio njeno cveće u hodniku i da si se ispovraćao po biciklu malog Miše. Poželela sam da me zemlja proguta...
Da i ne spominjem tvoje redovne izlaske po diskotekama, pabovima i raznim lokalima. Odlasci u kladionice i u kafić iza ugla zbog kojekakvih utakmica. A nikada nemaš para u džepu. I uvek ti treba još. „Ovaj put je bitno. Znaš, draga, možda dobijem tiket.“ A, možda, dobiješ i na loto-u! Ili nešto od one tvoje pokojne tetke koja se setila i nekog rođaka kojeg nikada nije spominjala, a tebe je nonšalantno zaboravila. Tebe, kojeg je čuvala kad si bio mali, a ti joj to vratio tako što je ona posle živela sa nama. Sve do smrti! Ali, nema veze. Dobićeš ti tiket, nije problem.
Bila mi je Sneža juče na kafi. Priča mi je kako ona i njen muž sledeće nedelje idu na krstarenje do Amerike i nazad. Takođe, planiraju da kupe stan u gradu; pokušavaju da „zatrudne“, pa već razmišljaju o tome da deci bude lakše zbog škole i svega. Kada smo ti i ja imali bar jedan tako ozbiljan razgovor o budućnosti? Uvek samo kažeš da ne vredi planirati; kadgod planiraš nešto, sve se izjalovi. Ok, ali ipak moraš da razmišljaš. Da imaš bar neke predstave o onome što te čeka. Tebe, očigledno, ništa ne čeka!
Više mi ni ne komentarišeš kako sam skuvala nešto. Imam utisak, i da ti dam da jedeš govno, ti ćeš prećutati i pojesti ga. Zar nemaš nikakve zamerke? Bar neke? Sve je uvek dovoljno slano, slatko, pečeno,...? A ti da se uhvatiš za varjaču – neću ni da spominjem.
Pročitala sam u jednom oglasu da se traži pomoćnik u jednom auto-servisu. To je tvoja struka, ako se ne varam. Zar ne bi radio? Bar nešto...radio... Nijednog trenutka se nisi zapitao odakle u našoj kući para. Ko tu radi, ko zarađuje, ko obezbeđuje mogućnosti dobijanja tiketa i slično. A da se, malo, zapitaš? Čisto, da doneseš i ti koji dinar...
I, onda, me pita mama zašto te volim.
Vidi ovako – nisam sigurna da te i volim više. Zapravo, sigurna sam da te više ne volim. Zašto sam te volela – ne znam. Slepa kod očiju, valjda.
U svakom slučaju, možda nećeš dobiti papir na kojem će ti pisati da si dobio silnu lovu, ali budi ubeđen da ćeš dobiti papire za razvod. Tačnije, oni se i nalaze ovde, u koverti. Verovatno si ih već video, pre pisma, i pitao se „šta je ovo? O čemu se ovde radi?“ ili tako nešto. Pa, objasnila sam ti...
Da ne zaboravim – biću kod mojih naredna dva dana. Ti toliko imaš vremena da se iseliš iz stana. Ključ možeš zadržati; svakako ću promeniti bravu.
Preskočiću pozdrave i potpis; proverila sam, imaš samo jednu ženu od koje možeš da se razvedeš.

Нема коментара:

Постави коментар