петак, 19. август 2011.

Zvuci (ne)mira


To je tačno onaj osećaj kada se sve odjednom vrati. Tek tako. Ali s punim pravom. Kada sedim u uglu na stoličici i posmatram kroz višnju u nebo. Sve, naizgled, deluje isto, ali nije... Postaje strano.
A, ustvari, samo je moje oko postalo drugačije. Moje viđenje stvarnosti se promenilo. Stvari oko mene imaju drugačiju notu, ali je suština ostala ista i ja je više ne osećam kao nekada. Sad samo doživljavam to što je bilo tad – nekada.
Kao da i vetar drugačije svira,
ali nije ni to...
Kao da sunce drugačije sija,
ali nije ni to...
Kao da ptice drugačije lete,
znam – nije ni to...
Samo su memorije tu da me sete
da je na tom mestu bio drugi neko.

I sad sedim tamo gde nikada nisam. Na mestu kojim sam uvek prolazila trčećim korakom. Baš to isto mesto sada u meni budi nešto sveto
i opet se osećam čudno.
Na momenat prazno,
na momenat puno...
Valjda tako vreme nalaže da se stvari dešavaju. Znaš onaj osećaj kada zastaneš i pitaš se gde si. Kad se vratim i pretrčim kroz uspomene, imam osećaj kao da sam opet ono dete koje nije imalo probleme i koje je imalo sve što je želelo i to u savršenom obliku. Upravo onda kada je svaki smeh bio iskren, i kada je svačija pružena ruka bila od srca, i kada je svaka sekunda bila ispunjena svetlošću ili sigurnom tamom. Kada je odraz u ogledalu imao zvuk mira i kada se svaki san završavao još boljim jutrom.
Mnoge stvari su odnešene rukom vremena. Većina se nikada neće ponoviti.
Ostalo je samo vreme koje će proći u suzama i bolu,
kroz osmeh i uz sreću;
 da mi pred noge prosipa volju
 i da me vodi tamo gde otići  neću.

Uvek u srcu čuvaću mladost
i vreme koje je iza mojih nogu;
savršeno nebo će čuvati višnju
i znaće šta želim, smem i šta mogu.

Dižem čašu punu ljubavi svima onima koji su bili deo mog detinjstva...
Hvala!

Нема коментара:

Постави коментар