недеља, 19. фебруар 2012.

Tatine princeze


O-
O-moj-bože!
Odakle da počnem?

Odakle su sve te klinke počele?! ODAKLE???

Tatine princeze, Mamina sunašca, Nafurane male, Kraljice fejsa, Čokoladne devojke, Mamine jedinice, maze i crnke, Brats lutkice, Mawe klinke koje tvrde da nisu više klinke i sva ostala maloumna bića ženskog roda!
Da ne pričam o devojčicama (DEVOJČICAMA!!!) koje se slikaju gole (GOLE!!!) i te sike kače na Internet (INTERNET!!!). Zar je to danas vid kućnog, privatnog foto-albuma u kojem se ušuškavaju memorije spokojnog detinjstva?!
Priložiću vam nekoliko slika baš tih (finih, slatkih, kul) devojčica/devojaka, a vi sami procenite koliko je to sve, zapravo, normalno.
Uživajte u foto-albumu.
 









 Baš sam bezobrazna što sam preturala po tuđoj privatnosti, gledajući slike tih curica koje su postavile sve to na svoje fejzbuk profile tako da SVI mogu SVE da vide.
Čoveče! Samo zamislite da tako nešto može da vam priredi rođeno dete! (Ili ne može?) Mislim, ipak je to u modi...
I sve to zbog lajkova i kul komentara na fejsu ili zbog keša u američkim TV emisijama?!
U moje vreme (oh, nek' sam doživela i to da kažem) nije to bilo tako! Nikako! Mi smo se igrali žmurke, pravili torte od blata nakon kiše, igrali smo se Šuge, 'ej! A sad – golotinja do golotinje, idiot do idiota, šuga do šuge u pravom smilu te reči.
Ne postoje reči kojima bih mogla da iskažem svoje gađenje... A, i što bih? Neće moje slovo ništa promeniti.

Čuvajte svoju decu, ukazujte im prave prilike i čari detinjstva i života. Ne dozvolite da im jedan pogrešan potez sve uništi i da im to bude mrlja koja se ne može isprati.

Za kraj, i jedno normalno, slatko dete...
 
 PS. Večeras sam pričala sa drugaricama i baš smo spominjale koliko su se granice pomerile - pričam o tome da sve mlađi i mlađi nastupaju na "seksualnu" scenu. Tačnije, da deca i u osnovnoj školi postaju seksualno akivna i da im je to nešto sasvim normalno... 

Greška prirode ili samo novi trend?

Нема коментара:

Постави коментар